Ny vare
Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket
På lager:
Følelsen af et Grand Piano: Responsive Hammer III mekanik ES920’s Responsive Hammer III (RHIII) mekanik er udviklet for at repræsentere den fine mekanik i et Grand Piano, og med dens realistiske bevægelse og fjederløse design giver den en naturlig spilleoplevelse. Vægtningen af tangenterne er lavet til at spejle det akustiske klaver med tungere bas og lettere treble, og der bliver gjort brug af et trippel-sensor system for at gøre oplevelsen endnu mere virkelighedstro. Den tredje sensor gør tangenterne mere virkelighedstro når de gentagne gange trykkes ned. Disse egenskaber giver pianister mulighed for at øve deres repertoire med selvtillid og være sikker på at der ikke er nogle ubehagelige overraskelser når der skal spilles på et akustisk koncertflygel. Premium tangentoverflader ES920 tilbyder Kawai’s højt betragtede Ivory Touch tangentoverflader som standard. Dette fine materiale absorberer sved og fedt fra fingerspidserne for at opretholde kontrollen når der spilles, og har en naturlig mat overflade, som er glat, men ikke for glat. Derudover bliver tangenterne ikke gennemtrængt af absorberede, så tangenterne kan nemt rengøres med en fugtig klud. Lyden af et koncertflygel: Tre verdensklasse instrumenter ES920 fanger den fantastiske lyd af Kawai’s flagskibsmodel Shigeru Kawai SK-EX, som er berømt blandt andet for dets tonale klarhed og usædvanlige dynamiske spændvidde og tilbyder samtidig SK-5 Studio grand piano som giver pianisten mulighed for at vælge mellem to verdensklasse flygler. Derudover tilbyder ES920 også den karakteristiske lyd af Kawai’s EX koncertflygel. Alle tre lyde er reproduceret med samples fra alle 88 tangenter med Kawai’s avancerede Harmonic Imaging lydteknologi for at skabe en ny standard indenfor den tonale kvalitet i digitalklaverer. Ægte karakter i hver tone Den rige og udtryksfulde lyd fra SK-EX, SK-5 og EX er hjertet af ES920 med hver en tangent fra disse instrumenter optaget, analyseret og præcist reproduceret. At gøre det på denne måde, i stedet for kun at optage én tone og så strække den ud over hele instrument, bevarer man koncertflyglets unikke harmoniske karakter, og garanterer at lyden fra de enkelte tangenter på ES920 er en troværdig repræsentation af de originale akustiske lyde.